Razvoj zaposlenih

Razvoj zaposlenih

Mi prepoznajemo potencijale i pružamo priliku za razvoj.

IDEA akademija – savremeni centar za profesionalni razvoj zaposlenih

IDEA akademija je osnovana 2013. godine, sa ciljem da omogućimo našim zaposlenima sticanje različitih veština, znanja i sposobnosti, usklađenih sa poslovnom strategijom i razvojem naše kompanije, kao i poznavanja i razumevanjad svakodnevnog biznisa.

Naši programi su spoj najboljih internih i eksternih znanja i praksi, kroz koje je tokom godina prošlo više hiljada naših zaposlenih.

Karijera - Idea akademija

Vodimo se sloganom “Znanje se množi deljenjem” i ponosni smo na činjenicu da je preko 130 naših koleginica i kolega osposobljeno da realizuje edukacije na različite teme. Pored toga, svoja znanja razvijamo i nadograđujemo u saradnji sa različitim eksternim saradnicima.

Idea Marketi godinama unazad sarađuju sa najboljim poslovnim školama u zemlji i regionu. Našim najtalentovanijim menadžerima i menadžerkama omogućili smo MBA studije u školama kao što su IEDC Bled School of Management, Cotrugli Business School, Bocconi University i druge.

Pored standardnih treninga i obuka, naše zaposlene razvijamo i kroz mnoge druge alate, kao što su LinkedIn learning platforma, mentorstvo, CEO club, mogućnosti za horizontalno i vertikalno napredovanje, učestvovanje u različitim biznis projektima i druge.

M HUB talent program

Naše talente sistematično pripremamo za uloge koje će preuzeti u budućnosti, kroz individualne i grupne planove razvoja. Strukturirani program na visokom nivou odgovara na potrebe za liderskim veštinama, kao i razvojem i upravljanjem inovacijama u našoj kompaniji.

Aktivnu ulogu u razvoju talenata imaju top menadžeri naše kompanije, kao njihovi mentori, ali i kroz realizaciju edukacija I zajedničkih projekata na različite teme.

Jedan od ključnih segmenata M HUB programa jeste i saradnja sa eksternim partnerima Tack TMI na temu osnaživanja kulture liderstva tj. razvoj talenata kao naših agenata promena i inovacija.